Waarom een tevredenheidsonderzoek?

Met het tevredenheidsonderzoek hiernaast willen we te weten komen of u tevreden bent met onze dienstverlening. Eind 2017 is in Bunschoten een campagne gestart om woningeigenaren te ondersteunen, die hun woning comfortabeler en energiezuiniger willen maken. We hebben een aantal informatieavonden georganiseerd en een website met informatie en hulpmiddelen gebouwd. Ook is er een digitale Nieuwsbrief. De campagne is tot nu toe bescheiden van opzet geweest, maar toch willen we graag vast weten wat u ervan vond. Met dit tevredenheidsonderzoek willen we dat graag te weten komen. Ook willen we graag weten of onze tips en/of adviezen nog tot actie hebben geleid bij u. Daarom vindt u ook een aantal vragen, die daarover gaan. 

Waarom u?

Als u bent gevraagd om dit tevredenheidsonderzoek  in te vullen, dan heeft u de afgelopen periode op de één of andere manier meegedaan met onze campagne. Door aanwezig te zijn bij een informatieavond, door een zelfscan in te vullen of door gebuik te maken van de betaalbare Energiescan. Met het beantwoorden van de vragen hiernaast helpt u ons om de dienstverlening (nog) beter te maken. Maar u geeft ons ook de kans om te zien of onze informatie leidt tot actie. Want daar is het ons om te doen: zoveel mogelijk inwoners van Bunschoten op weg helpen naar een energiezuinig en comfortabel huis.

Wat staat op stapel?

Begin november vindt u een envelop met inhoud in ‘de Bunschoter‘. Op die manier informeren we alle inwoners van de gemeente Bunschoten over onze campagne. In die envelop vindt u informatie over wat u zelf in uw huis kan doen (en wat dat oplevert) en u wordt  uitgenodigd voor een informatieavond op dinsdagavond 19 november in het gemeentehuis over het isoleren van uw woning.

Isolatiemaatregelen lonen altijd en zijn bovendien de meest wenselijke eerste stap als u met uw woning aan de slag gaat. Daarover leest u HIER meer. En dit is het goede moment: er is een landlijke subsidie voor isolatiemaatregelen. U moet dan wel twee maatregelen tegelijk uitvoeren. HIER leest u meer over die regeling.

Tevredenheidsonderzoek

[contact-form-7 404 "Niet gevonden"]